Studier om kvällen.

Jaha, då har man varit med om sitt första stallmöte också. Jag vet inte om det blev så mycket sagt. Vissa fick ventilera sig lite och det var kanske det som behövdes. De sista orden riktades mot mig hoppas du inte har blivit avskräckt Johanna. Åh nej! Det ska mycket till innan jag blir avskräckt. Jag trivs som fisken i vattnet bland en massa hästmänniskor som man kan rida ut med.

Sitter med blött hår, ska snart föna det. Sen blir det rastning av en liten Hjördis. Kvällen ska spenderas framför datorn och ett tomt word-dokument. Ska klottra ner en massa projektfrågor som jag ska mejla iväg ikväll. Tentaperioden närmar sig. Ekonomikursen kommer gå käpp rent åt *******. Det är för svårt. Det blir för mycket för min hjärna att hålla ordning på. Alla verkar tycka att det är lätt som en plätt utom jag. Vadå soliditet? Hur får man fram räntabilitet? Usch nej. Det kommer bli kämpigt för mig att klara den här kursen.

Förresten. Mina stövlar är helt kass nu. Den vänstra har på något märkligt sätt blivit väldigt trång. Eller så har min vänstra vad växt enormt mycket den senaste tiden. När jag rider så knäpps knappen upp på den vänstra stövlen och dragkedjan seglar ner. Enormt irriterande. Man har ju lite annat att göra när man rider än att sitta och pilla med stövlen hela tiden. Dem får nog kasseras inom en snar framtid. Får väl köpa mig ett par chaps först. Sen i sommar MÅSTE jag har nya stövlar. Eller ja, jag hoppas i alla fall att jag kan hitta ett par nya som passar:)

Nu ska jag sätta fart annars får jag sitta här hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0