sushi?

Idag klockan tio är det dags för seminarium. Vi ska examineras idag. Ska även lämna in ett skriftligt arbete som jag sitter och finslipar på just nu. När vi är färdiga klockan tolv så ska jag, Frida, Eva och Helene ta bussen till stan. Där ska vi äta sushi. Jag och Helene har aldrig ätit sushi. Och jag är, som vanligt, så skeptisk man kan bli. Jag är inte jätte förtjust i fisk och det är ju rå fisk vi snackar om. Men det ska bli spännande. Beroende på vad klockan är när vi är färdiga med sushin så kanske det blir lite shopping efteråt. Jag måste hinna till stallet i rimlig tid så jag kan stanna i stan allra längst till tre. Måste gå ut med Hjördis när jag kommer hem också. Puuh. Svårt att hinna allt kanske.

Nu ska jag göra klart uppgiften och sedan mejla in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0