Vi gav upp

Nu skiter vi i den här dieten. Vi har hållt på i över en vecka nu och ingen av oss har sett/känt någon skillnad. Vilken besvikelse! Meningen är att man ska köra utan kolhydrater i 1 - 2 veckor för att sedan långsamt trappa upp kolhydrat intaget igen. Vår plan är att försöka undvika att äta pasta och potatis i veckorna och endast äta sallad. Sallad är ju gott:) Sen på helgerna kan man äta onyttigt. Får se hur länge den planen håller... Om jag hade hunnit så hade jag gärna kört några pass i veckan på VUGI. Men dygnet har ju bara 24 timmar. Jag är i stallet tre timmar om dagen så när jag kommer hem så blir det bara middag sedan är det dags att sova typ. Och på dagen måste jag ju plugga. Men B sitter ju 40 minuter på cyklen om dagen och kämpar på som bara den! Jag ska börja cykla till stallet så fort snön försvunnit. Tänkte prova att cykla dit på lördag. Se om det går. Och hur lång tid det tar.

Förresten. Så himla gött att Jackie och Patrik vann Paradise Hotel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0