Vill ha en ekonomihjärna!

Oj oj vad jag är trött i skallen nu! Läste ut budget boken imorse. Sen fick jag en massa bra dokument skickade från projektet som jag ska analysera. Skrev iop mål och fokusering och skickade till läraren. Sen har jag suttit och gjort ekonomiövningar. Det går dåligt! Jag kommer aldrig lära mig! Ah. Irriterande att det inte fastnar i skallen. Varenda gång glömmer jag något. Och jag blir så arg. Det är oerhört frustrerande.

Nu har jag huvudvärk. Ska köra till City Gross och köpa chaps. Sen blir det ut med Hjördis och stallet vid två. Ikväll ska jag sätta mig med ekonomin igen. Jag måste träna, träna, träna. Det känns inte som det hjälper alls. Usch. Jag är redan jätte nervös inför tentan. Det är precis jag klarar övningarna när någon sitter brevid mig och förklarar allting, hur ska det då gå när jag sitter där själv och ska kunna allt? Jaja, jag får väl hoppas på ett under innan 9:e mars. En ekonomihjärna hade inte varit helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0