Budget? Vad är det?

Idag var det introduktion i ekonomikursen, jag säger som Frida: hur har jag hamnat här? Läraren kommer från Helsingborg. Väldigt bra på att förklara men jag lär få kämpa som bara den med den här kursen. Det är absolut inget jag hade valt frivilligt. Tentan kommer inte att bli rolig:(

När jag hade slutat vid tre så stressade jag till stallet. Gjorde vid Flisan snabbt i hopp om att komma ut innan det var svart ute. Jag hann! Var ute precis i skymningen. Red själv. Hittade runt på en liten skrittrunda som Sandra har visat mig. Flisan var väldigt spänd och ville inte riktigt gå framåt. Men hon var inte dum. Hon skötte sig bra! Imorgon ska jag ut och rida med Sofie. Hon går i skolan till tre så det blir ridning ganska sent, precis som idag. Men då hinner jag plugga mycket innan. Tänkte försöka att befinna mig på bibblan runt åtta.

Det känns i kroppen att jag varit utan socker hela dagen. Jag är dödstrött. Ska rasta hunden nu sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0