Fika!

Idag begav jag mig till Tufvan vid elva för att ta en fika med Frida och Helene. Det var jättetrevligt! Vi hade mycket att prata om, som vanligt... Vi bestämde oss för att festa till det på lördag. Först var tanken att sticka till Sivans men det får bli en hemmafest istället för gästkorten är slut. Men det kommer nog bli jättekul ändå. Pojkvännerna är ju med också. Sen så hoppas jag på att Karina och Danne också hänger på. De var tydligen bjudna på någon inflyttningsfest så de visste inte riktigt. Får se. Det blir nog kul i vilket fall som helst.

Skickade nyss sms till Sofie och frågade om hon skulle rida idag. Och det skulle hon, vid fyra tiden. Så jag frågade om jag fick följa med och det fick jag :) Så jag tänkte åka till stallet vid tre för att mocka och sedan blir det en runda i skogen med Sofie och Totta efter det. Wiiiie! Ska bli kul. Glad att jag slipper rida själv.

Och vi ska även ha True Blood maraton i någon gång i framtiden. Jag har ju säsong 1 på dvd :) Kul att titta några stycken. Helene har jag inte sett det. Whaaa. Och jag och Frida är galna och (sjukligt?) besatta i True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0