Grön föda. Bokstavligen!

Sängen var så skön imorse igen så jag kom såklart inte upp i tid. Jag som annars är så diciplinerad. Orsaken är att jag för tillfället läser kurser som inte alls intresserar mig. Jag är så omotiverad som jag kan bli. Gick i alla fall till bibblan och läste i en bok vid namn "Forskningshandbok", så tråkig! Den babblar bara om metoder man kan använda sig av vid en undersökning. Mhm? Jag ägnade en halv termin åt att läsa metoder/teorier förra terminen så jag tror jag kan det där redan. Fast perspektivet är ju annorlunda, men ändå. Tråkigt!

Fick en bok som jag köpt begagnat idag på posten. Ska prova läsa lite i den istället. Den kanske är roligare? Tror inte det...

Till lunch idag blev det fläsk, stekta champinjoner och en mos bestående av blomkål, broccoli och grädde. Det var verkligen jättegott men när man tittade på det så såg det så långt ifrån aptitligt ut som man kan komma...


Nu ska jag plugga en timme. Sedan blir det ut och gå med Hjördis. Någon gång runt 15 eller 15.30 brummar jag till stallet för att rida ut med Sofie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0