Nu börjar det bli nervöst

Idag gick jag upp vid sju. B skulle iväg och skriva tenta och jag har massor att göra idag så jag fick också gå upp. Försöker få ihop 30 minuters babbel till oppositionen. Provade att gå igenom allt imorse och det tog 16 minuter. Fast respondenten ska ju få tillfälle att försvara sig och prata lite så det måste man ju räkna med. Sen har jag hittat lite till så nu kanske det är upp i 20 minuter. Skulle behöva ha i alla fall 25 minuter men det är inte så lätt att få ihop det.

Ska börja på Mayas uppsats nu. Är väldigt trött. Svårt att hålla ögonen öppna. Pluggade hela dagen igår till klockan nio på kvällen. Hade visserligen ett uppehåll på eftermiddagen för att gå på promenix med Maya, Corey och Hjördan. Sedan blev det pizza med B, Maya och Corey här. Lite senare dumpade jag min tv hos Frida. Blev lite uppsatssnack där med. Svårt att undvika i dessa tider.

Nu ska jag kolla igenom Mayas uppsats och sen ska jag gå igenom den andra igen och hoppas att jag hittar lite till.

1 DAG KVAR TILL OPPONERING.

Kommentarer
Postat av: Frida

lycka till imorron :)

2010-01-13 @ 10:40:29
Postat av: Johanna

Åååh, det är så nervöst! Säger inte det där ordet som betyder otur du vet :P

2010-01-13 @ 11:02:08
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Tänker på dej, håller mina tummar så hårt det går!!

Kram

2010-01-14 @ 08:23:04
Postat av: Johanna

Snart är det dags. Fjärilar i magen. Tack för stödet :D

2010-01-14 @ 08:24:17
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0