Om man sliter belönas man med party!

Idag har det varit full rulle hela dagen. Gick upp halv nio och gick ut med Hjördis. Sen började jag städa. Vid halv elva blev det ett uppehåll för att köra Frida till Ica. Sen fortsatte jag att städa. När B kom hem (han har varit på föreläsning från 10-16 idag) över lunchen så slängde jag i mig mat lite snabbt. Sen var det fullt ös igen! Lite över ett var jag klar. Dammtorkat över allt, toalett + kök städat. Alla golv dammsugade och tvättade :) Då hoppade jag i stallkläderna och var i stallet halv två. Red ut med Sandra. Samma runda som igår men idag kunde jag se hur det såg ut. Gick lite bättre att rida igenom den läskiga ladan också. Galopperade även pyttelite. Kort, kort, kort och väldigt samlat. Ju piggare Flisan är ju lättare är det att galoppera sakta. Det var så härligt! Har saknat hennes galopp. Imorgon ska hon få vila, det förtjänar hon verkligen!

Jag var hemma prick klockan fem. Då hade B varit ute med hunden och vi gick till Ica för att handla. Lagade hemmagjorda hamburgare och lite pommes, mums!

Har nyss duschat. Om en timme kommer Maya, Frida, Magnus, Helene och Joel. Lite senare kommer även Danne och Karina. Blir lite mysig hemmafest idag. KUL!!!! Nu ska jag fixa hår + kläder!

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0