Söndagsfix

Jag vaknade redan vid åtta idag. Gick upp och fixade det sista med c-uppsatsen. Nu är den klar för publicering, skönt att bli av med det. Sedan väckte jag B som sussade sött. Medan jag var ute med Hjördis fixade han frukost. Sen var det dags att tvätta klockan tio. Tråkigt! Sorterade bland lite papper här hemma och röjde undan lite.

Vid två åkte jag till stallet. Borstade Flisan och kelade lite. När jag nästan var klar fick jag besked på att det inte fanns vatten någonstans på hela gården. Suck. Antingen fick jag vänta till kvällen med att ge Flisan vatten eller köra hem och hämta. Körde hem och hämtade, fyllde en masas flaskor.

När jag var färdig i stallet blev det promenad med Hjördan och B. Nu har jag och B nyss varit hos Frida och lämnat en tv-bänk som hon fått. Det fick bli det eller källaren eller slänga. Tror att den kommer till mest användning hos Frida:)

Dagens dåliga: jag har inte lyckats hålla mig till min egen planering. Har varit ganska slutkörd idag så det fanns ingen ork till att plugga ekonomi. Imorgon kanske? Eller dagen efter det?

Nu ska jag duscha sen blir det mat. Torsk. Mums:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0