Tråkigt plugg just nu.

Jag och B gick upp ganska tidigt idag. Vi körde och ombesiktigade bilen, Hjördan fick följa med så blev det morgonpromenad också. Två flugor i en smäll. Och bilen blev godkänd. Skönt!

Nu har vi ätit lite frukost och jag sitter och försöker få lite ordning och reda på allt jag har att göra. Vilket är mycket! Funderar på en plan som ser ut ungefär såhär:
  • Idag: läsa projekt fram till klockan ett idag, försöka skriva ner lite svar. Har redan skrivit lite men det låter inte alls bra så jag ska försöka att se vad det är hon verkligen vill ha svar på och besvara de frågorna.
  • Lördag: sitta på bibblan på förmiddagen och läsa Marmgren. Komplettera mina svar efter jag läst de avsnitt som behövs. Fixa de sista formalia ändringarna på c-uppsatsen och sedan skicka iväg den för publicering.
  • Söndag: läsa och försöka begripa mig på ekonomin.
  • Måndag: plugga ekonomi med Frida på förmiddagen. Försöka lösa lite uppgifter. + eventuellt läsa mer inför projekt.
  • Tisdag: projekt, projekt, projekt.
  • Onsdag: föreläsning i ekonomi + göra det sista på projektuppgiften.
Det tar ju lite tid att bege sig till stallet men de ända gångerna som det blir lite stressigt det är vid sådana här tillfällen, när det närmar sig examination. Det hade varit stressigt i vilket fall som helst. Men jag tror att jag kanske kan fixa det om jag försöker hålla mig till min plan. Synd bara att det är så grymt TRÅKIGT.

Nu ska jag sätta igång.

Det kommer att bli en vacker dag idag så jag ska köra stenhårt fram till klockan ett. Sen väntar belöningen: skogen med Flisan i det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0