Vilken fest!

Oj vilken fest det blev igår! Klockan åtta trillade Maya in. Jag och B var inte riktigt färdiga :P En stund senare kom Helene och Joel, vi satt och snackade en stund innan Frida och Magnus anlände. Efter en stund började vi spela Kings Cup. Det är ett riktigt farligt spel och vi blev alla väldigt fulla. Haha. Men det var verkligen jättekul! Skrattade massor. Danne och Karina kom även förbi en snabb runda och tog ett glas med oss. Jag hade så himla kul igår! Men usch så bakis jag är idag. Och jag kan aldrig sova när jag är bakis. Jobbigt! Men här är väldigt rörigt så jag ska nog försöka städa lite här nu tror jag.

Tack alla för en underbar kväll igår!



FLER BILDER FINNS PÅ FACEBOOK!

Kommentarer
Postat av: Frida

ja det var riktigt roligt!

2010-01-24 @ 19:18:08
Postat av: Johanna

Får vi göra om snart igen!

2010-01-24 @ 19:34:13
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0