full rulle

Här är det full rulle! Datorn har inte varit prioriterad den senaste tiden. Flytt, hästar, student och kusinträff har varit saker som jag har ägnat mig åt. Och i torsdags fick jag jobba 4 timmar. Det var kul :)

Syrran och brorsan tog studenten i fredags och trots regn och rusk hade alla en toppen dag! Syrran och brorsan verkade ha riktigt kul och det var fullt ös hela tiden. En mycket trevlig kväll. På facebook ligger en del bilder som mamma har lagt ut. Jag har riktigt segt internet just nu så jag har själv inte haft möjlighet att lägga upp några bilder. Trist...

Igår var det dags för Bs kusinträff. Där fick jag träffa en del nya människor. Det blev riktigt roliga lekar. Jag håller på att lägga upp filmerna på fb men det tar låååång tid. Det var i alla fall en härlig kväll! Fast det blev många pinsamma stunder också. Till exempel när Hjördis kissade på Jennys och Pierres matta. Eller när jag bet i en tomat och skrattade samtidigt vilket ledde till tomat över hela bordet. Eller när jag spillde rödvin på min nya vita kofta. Men kul hade vi.

Just nu sitter B och syr upp gardiner. Vilken händig man!

Imorgon är jag ledig men klockan 9 ska jag befinna mig på ridhuset för att hoppträna. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0