Hejdå Växjö

Frida kom och gjorde mig sällskap i någon timme igår. Det var gött att ligga och sola och snacka. Härligt! Lite senare grillade jag och B en köttbit och åt god sallad till det.

På kvällen tog jag och Hjördis en sista promenad runt Trummen medan B var och tog en avslutningswhiskey med sina kompisar. Mamma ringde och berättade att Benissa får komma hem i helgen. Väldigt skönt såklart! Men det blir en väldigt hektisk helg för mina föräldrar som ska på bröllop, hämta häst i Halmstad och hjälpa oss att flytta. Sen ha de dessutom två stycken studenter att planera. Usch. Men jag ska hjälpa till allt vad jag kan i stallet de närmsta veckorna. Det har jag sett fram emot faktiskt.

Nu äter vi frukost. Om en timme är Sune och Birgitta här. Vi är ganska spända på att se vår nya lägenhet. Hoppas att den är fin.

Detta blir nog det sista blogginlägget på ett tag. Har inget internet i Åstorp men jag kanske lånar mamma och pappas så länge.

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0