röra

Oj vad trött jag är. Jag har försökt att tömma garderoben nu på morgonen. Problemet är att här är saker överallt så jag vet inte riktigt vart jag ska ställa alla prylar. Det går snart inte att röra sig här längre.

Klockan tio ska vi ha någon form av redovisning som jag inte alls har förberett mig inför. Men jag hoppas att det kan gå vägen ändå.

Vi får tillgång till den nya lägenheten idag men mamma och pappa ska hämta ut nyckeln. Och nu är det bara idag + 3 dagar kvar till vi börjar flytta. Det ska bli så skönt när allt är klart!

Och Flisan får nya skor på fötterna idag, det behöver hon verkligen.

Jag håller på att sitta och somna. Det blir en utmaning att hålla sig vaken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0