SOL

Åh, om det inte vore för den här jädrans flytten (som för tillfället tar på mina krafter, är det detta som jag har gått och längtat efter?) så hade jag legat i solen och pressat hela dagen! Tyvärr så var jag ju tvungen att städa toaletten. Men vid halv ett tog jag paus och gick ut. Jag och B grillade korv i solen. Mys. Sedan gick vi till Trummen där Hjördis tog årets första dopp. Det tyckte hon var skönt. Vid fyra var vi inne igen och jag har fått fula märken efter mitt linne.

Nu ikväll så promenerade vi till Willys och grillen åkte fram igen efter det. Danne gjorde oss sällskap. Kött och sallad. Mums!

Imorgon ska vi till stan för att köpa lite presenter. Föreläsningen blev inställd så det är bara skola mellan 13-14.30. Jag hoppas att jag hinner få massa sol på mig innan klockan ett. Och direkt när jag slutat ska jag slänga mig i solstolen. Om det är lika fint väder vill säga.

Nu är det dags att återgå till flyttkaoset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0