ÅH NEJ!

Fick nyss ett mejl om ett informationsmöte angående programmet som jag läser på. Tydligen så har vi fått en ny programansvarig. MIN HANDLEDARE TILL C-UPPSATSATSEN! Jag döööööör. Jag hade räknat med att aldrig mer behöva träffa den människan och slippa hennes ursäkter till att diverse sjukdomar leder till försenad respons, försenat betyg, försenad lektion, försenad handledning... Ja ni fattar. Hur fasen ska detta gå? Aaaah så besviken jag blev nu... FASEN. Varfööööööööör...

Det enda lilla positiva jag kan finna med detta är att det kan vara till min fördel att en litteraturvetare är programansvarig för hon kanske har kontakter när det gäller praktik och kanske vet en del om min framtida arbetsmarknad. Men det kommer väl ta hundraelva år innan hon "kommit in" i hur rollen som programansvarig funkar så hon kommer säkert inte vara till nytta för mig under min studietid. Men fan va jobbigt. Örk, jag vill inte träffa henne. Jag får en klump i magen och flashbacks från julen när jag tänker på henne. Åååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0