Älskling 25 år!

Idag gick jag upp halv sju för att gå ut en runda med Hjördis. Det var en riktig härlig morgon! Sedan lämnade jag Hjördis i lägenheten för att gå mot Ica. Jag trodde de öppnade sju men icke! De öppnar först åtta. Så jag gick hem och diskade, sminkade mig och lite sånt innan jag gick dit igen. Köpte frallor, pålägg, juice och lite annat gott. När jag kom hem dukade jag fram lite födelsedagsfrukost.

Väckte B med min härliga stämma till vi gratulerar. Kan man vakna på ett bättre sätt? ;) Kanske... Sen fick jag upp Björnen och han fick öppna paket. Innan han öppnade sa jag "om det inte är en sådan du vill ha så får du byta den", mest för att han skulle bli lite lurad och tro att det var något annat.

Hans min när han fick syn på vad det var i paketet var utan tvekan värt alla pengarna jag lagt på presenten! Menar du allvar? Neeej? Skojar du? Det är alldelse för mycket!

Innanför presentpappert gömde sig ett playstation 3 som jag sparat ihop till sedan jag jobbade i julas. Han fyller ju 25 då ska man bannemig få något fint! Nästa gång han får något lika fint blir väl vid 50 :P

Han är i alla fall jätteglad och har pelat på sitt playstation hela förmiddagen. Det följde med 3 stycken blue ray filmer (vi har dock redan sett alla tre), satte igång en och jisses vilken kvalité. Enorm skillnad! Så i fortsättningen kommer vi att köpa blue ray filmer istället.

Har precis varit på bibblan och pratat med Frida om vad man ska prioritera till tentan, vi verkar satsa på ungefär samma saker vilket känns gött! Jag är så glad idag bara för att B är glad, det smittar av sig! Det blir nog en härlig dag idag!

Ikväll ska B ut med några kompisar, de ska till Sivans. Men jag kan inte följa med eftersom jag har tenta på fredag:( Fast vi har bestämt att vi ska fira ihop i helgen istället. Jag har ju redan en liten mini överraskning på g vilket B vet om. Eller ja, han vet om att han inte får planera något i alla fall :P Resten blir surpirse. Här vågar man ju inte avslöja något, visserligen läser han inte min blogg längre fast jag misstänker att han börjar bli nyfiken så därför håller jag tyst om överraskningen. Bäst så!

Nyvaken B öppnar paket!

Nu vaknade han helt plötsligt till liv!


Här har vi den!



Kommentarer
Postat av: maya

Grattis B! Vilken härlig present! :D

2010-03-03 @ 12:44:47
URL: http://mayaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi ja eller hur:)

2010-03-03 @ 13:13:06
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0