Då var dagen här...

Såhär såg det ut när jag kom hem från skolan idag:


Vad har hänt undrar ni. Det ska jag berätta. Idag släpptes Final Fantasy. B och Danne har bosatt sig i soffan och gjort allt de kunnat för att täcka för fönsterna så att ingen vårsol kan skina in i lägenheten. Det luktar kaffe och lite unket här. Två 25 åriga män (?) är helt plötsligt som två pojkar. Ögonen strålar och en liknande koncentration går inte ens att hitta när de pluggar matte. Det här är stort!

Jaja. Själv så har jag diskat och försökt undvika det mörka, unkna vardagsrummet där tvspels musiken är på högsta volym.

Idag var det introduktion i Kulturarv. Det verkar bli en väldigt kul och intressant kurs som jag kan ha nytta av i framtiden. Läraren kan kanske till och med hjälpa till med att ragga praktikplats, inte helt fel!

Snart ska jag bege mig till stallet. Här hemma händer inte så mycket som jag är intresserad av:P Men det var väntat!

Kommentarer
Postat av: Viktor Tj

haha där ser man ja ett final fantasy är inget björn tar lätt på inte :)

2010-03-09 @ 16:30:39
Postat av: Johanna

Haha nej det är det verkligen inte. Här är det blodigt allvar!

2010-03-09 @ 17:18:24
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: maya

Åååh, jag vill också spela FF!

2010-03-10 @ 17:35:57
URL: http://mayaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, kooooom hit dååååå:P

2010-03-10 @ 21:46:17
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0