Ekonomitenta - check.

Jag vet inte om jag vågar säga vad jag tyckte om tentan (viskar: den kändes ganska lätt). Jag har ju pluggat som aldrig förr till denna tentan. Jag blev lite osäker när jag skulle skriva ner räntabilitet. Men förhoppningsvis blev det rätt. Sen var där några frågor som man skulle skriva på och det kan faktiskt ha blivit lite fel på någon av dem. Jag vet inte. Men jag fick aldrig hjärnsläpp. Inte vad jag kunde märka i alla fall. Nu är det bara en nervös väntan på betyg. Man skulle ha 60% rätt för godkänt, det borde jag väl ha klarat? Eller? :S

Snälla gode gud, GE MIG GODKÄNT!

Jag var inte ensam om att vara nervös här hemma imorse. B är nämligen i Kalmar nu tillsammans med sin lärare på ett möte med någon professor som är ansvarig för ett examensarbete som han är intresserad av. Han klädde upp sig så fint imorse med jeans, skjorta och en ny kofta som han fick av Sabina och Lovisa i födelsedagspresent. Han kunde inte ens äta sweet chili skinka på mackan för den luktade lite vitlök. Hoho säger jag! Härligt att få se min babe nervös som brukar gå med en ganska säker gång mot sina tentor. Fast nu är det annorlunda, nu ska han försöka marknadsföra sig själv så att han får göra sitt exjobb hos dem. Jag tycker det är givet att han ska få göra det! Vem vill inte ha hans smarta hjärna på sin sida? Åååh, håller tummarna för babe!

Nu ska jag städa, städa, städa. Med tanke på att jag inte gjort annat än pluggat hela dagarna i en vecka (förrutom tre timmar när jag varit i stallet) så ser här ut som fasen. Så nu blir det städning innan stallet. När B kommer hem från Kalmar går han i skolan till klockan fem. Sen blir det FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: maya

Klart du får G om det kändes så! Grattis!!! Och hoppas det går bra för B med exjobbet (:

2010-03-08 @ 12:38:19
URL: http://mayaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0