En frusen pojkvän

I förmiddags tog jag mig till bibblan och läste några sidor i kurslitteraturen. Sen mötte jag upp B som hade kommit hem efter ett studiebesök, vi gick till Willys och handlade. Sen slockande vi en stund i sängen. Kaaaboom, helt slut båda två. När vi vaknade var jag inte alls sugen på att cykla till stallet. Men jag lyckades övertala B att följa med mig dit :P Så vi lastade i Hjördis i cykelkorgen och trampade iväg. I stallet mockade jag medan B fixade hö och vatten. Sedan kom Paula, Hjördis och Itzie lekte lite. Men Itzie var lite svårflörtad. Jag och Paula red bort till ridbanan, B och hundarna hängde på. Flisan var seg som bara den! Jobbigt!! När vi var färdiga skyndade jag mig att göra Flisan klar och ge henne hö innan vi cyklade hem igen. Bestämde med B att han och Hjördis i fortsättningen bara ska följa med om jag inte ska rida. Stackarn frös ju som bara den av att stå och titta bara! Hoppas han inte blir förkyld nu. Jag har redan dåligt samvete :S Men jag hade också tyckt att det var astråkigt att bara stå och titta. Det är som sagt bättre de dagarna jag inte rider för då går det lite snabbare.

Snart ska vi laga taco och dricka öl. Mums. Det blir bara mys ikväll:)

Hoppas ni får en underbar fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0