Godmorgon solstrålar!

Idag vaknade jag lite innan sju av att B stängde ytterdörren. Han är i Kalmar nu. Jag hade ställt klockan på sju så jag gick upp då. När jag kom ut var det underbart väder och jag bestämde mig för att ta ut Hjördis på en rejäl runda. Vi gick runt Trummen och det var helt underbart!

Nu har jag dammsugat och ätit frukost. Klockan tio ska jag på programträff. Vi ska prata lite om praktik och nästa termin. Jag måste fråga hur jag ska göra för att tillgodoräkna kursen som jag läste i Nordiska Språk i programmet. Men det är mest administrativa saker så det borde fixa sig.

Efter träffen ska jag nog läsa lite i industriboken innan det är dags att cykla till stallet. Flisan svettas nog i sitt vintertäcke idag :( Tur att jag ska köpa ett nytt täcke i helgen!

När Flisan är omskött ska jag hem och packa och sen kör vi till Åstorp. Det känns lite konstigt att lämna Flisan även denna helg :S Synd om henne som inte får komma ut på ridtur på två dagar, men jag hoppas att hon klarar sig.

Nu ska jag traska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0