GT

Åh, jag vill shoppa på Gina Tricot! Det finns så mycket fina saker som jag vill ha. Men som jag inte riktigt har pengar till.




Det finns massa snygga saker jag vill ha! Jag skulle kunna spendera hur mycket pengar som helst på Gina, Bikbok, HM, Lindex, Kappahl, Indiska, Vila och Monki:P Men jag måste spara mina pengar. Om några månader är det student, inte nog med att presenter ska inhandlas jag måste dessutom hitta någon vettig klänning att ha på mig. Sen blir det kalas i skåne för B, ut och äta med släkten när pappa fyller år, det blir dop och lite andra saker. Får väl se om jag kan rota fram något i garderoben. Jag har en hel del kläder men tröttnar ju så fort. Inte lätt när man gillar kläder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0