Heartbrake Warfare

För en stund sedan kom jag hem från bibblan. Suttit där i två timmar och bläddrat i budgetboken tillsammans med min ipod som var laddad med John Mayer. Tog anteckningar på sånt som jag tror kommer på tentan. Men det är svårt att veta hur mycket som kommer att komma från boken. Jag blir knäpp! Men jag tror faktiskt inte att han vill att vi ska gå in så mycket på detaljer utan det viktiga är antagligen (eller förhoppningsvis) att vi har förstått helheten.

Så nu ska jag bläddra igenom mina anteckningar igen och sedan sitta med lite övningar.

I eftermiddag blir det en ridtur med fina Flisan i den underbara solen!

Clouds of sulfur in the air
bombs are falling everywhere
it's heratbrake warefare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0