Melodihäng:P

Igår kom Frida och Magnus hit (Helene kunde inte komma) för att kolla på melodifestivalen. Jag och Frida tippade lika. Vi trodde att Darin skulle vinna men hoppades innerligt på Salem. Men det gick ju inte så bra för Darin, lite bättre gick det för Salem men Anna tog hem hela skiten. Det var ganska spännande, jag tyckte att låten var helt OK faktiskt. Det hade varit tio tusen gånger värre om Saade hade gått vidare.

Efter melodifestivalen åkte Håkan in i stereon. Nostalgi! Satt och lyssnade på musik och pratade om sommaräventyr och konserter. Härligt! Kvällen avslutades med lite Robbie Williams livedvd (verkade bara vara jag och Frida som uppskattade det:P). Vid två följde vi Magnus och Frida en bit innan det var dags att sova. Det blev en härlig kväll med gott vin och kladdiga chokladbollar. Men det var gött!

Idag tog vi oss upp ur sängen vid tjugo över nio (det kändes som klockan var sex på morgonen) för att tvätta. När vi kom ner i tvättstugan upptäckte vi att det var vår tur först vid tio. Suck! Men vi gick hem och diskade lite medan vi väntade. När tvätten var igång gick vi till Ica och köpte god frukost. Efter frukosten provade jag hela min garderob i hopp om att hitta något att ha på mig på lördag. Det gick sådär. Jag tror det får bli en ganska enkel outfit med grå kjol, vit topp och lila sjal. Jag har ingen fantasi så det får bli så. Det var lika bra att jag tog tag i det och provade redan nu annars hade det inte blivit kul innan helgen när det blivit dags att packa ner en outfit.

Nu ska jag duscha och sen blir det film: AMERICAN GANGSTER. Den är riktigt bra!


Har förresten lite hemlängtan idag. 2,5 månader kvar. Sen är jag i fina Skåne igen:)




Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0