My hip.

Idag tog jag mig upp ur sängen vid åtta. Trängdes större delen av natten tillsammans med B i hans säng. Min säng är kass. Jag har ont i höften varje dag nu och måste ta en ibumetin för att kunna somna, B trodde att det kanske kan bero på sängen. Det tror jag med, till viss del. Den är alldeles för mjuk och jag får mer ont i höften om jag lägger mig på den sidan där jag brukar få ont. Men jag får ont annars också, om jag sitter i bil länge eller sitter överhuvudtaget en lång tid får jag ont. Vissa skoldagar kan bokstavligen vara a pain in the ass :P Jag har faktiskt lite ont nu i skrivandets stund. Konstigt. Det har kommit mer och mer de senaste månaderna. Jag har blivit sparkad på min högra höft av Matilda och sen har jag ju trillat i skiten (från hästen då alltså) ett par gånger så jag tror att det kan bero på det. Men jag är inte säker. Jaja, det går som sagt i perioder så det kanske blir bättre snart. Värst är när man ska sova.

Idag har jag föreläsning 11.15-13.00. Gillar inte tiden. Skumt. Blir alltid jättehungrig vid halv tolv eftersom det är ett bra tag sedan frukost. Fattar inte varför de måste ha så konstiga tider ibland. Jaja.

I eftermiddag blir det stallet i alla fall. Det ska bli kul :)

Funderar på att traska iväg till bibblan snart. Om jag orkar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0