Nannig

Idag har jag mest varit trött. Sådana dagar är jobbiga.

Vid elva var jag på föreläsning. Det var han som skrivit Historiebruksboken som var på plats. Han var mycket lättare att förstå på föreläsningen än vad han är i boken. Det var väldigt intressant och man blev lite nyfiken på en del saker.

På eftermiddagen åkte jag och Hjördis med B till stan. Han hämtade ett busskort som han ska använda när han ska åka till Kalmar för att arbeta med exjobbet. Sen blev det apoteket och systemet. Jag och Hjördis väntade snällt utanför, trots täcke frös Hjördis rejält och skakade. Stackarn!

Sen var det dags för stallet. Jag var inte alls sugen men när jag kom dit gick det ganska bra. Blev en runda med lite galopp, härligt!

När jag kom hem satt Hjördis i fönstert och skakade så jag bäddade in oss båda i en massa filtar i fåtöljen och vi somnade en stund båda två. Haha.

Nu ska jag börja packa min väska. Åker ju till Åstorp imorgon. Hade tänkt gå och sola också men jag vet inte om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0