Sova till klockan tre?

Idag åkte babe till Kalmar, han gick upp klockan sex! Oj oj, det var tidigt! Själv sov jag vidare, jag hade inte ens ställt klockan. Jag drömde att jag sov till klockan tre så jag vaknade i panik och sprang runt och letade efter min mobil (som i normala fall ligger sidan om sängen men jag var så trött igår kväll så jag orkade inte leta efter den då). När jag hittade den kunde jag andas ut för klockan var bara åtta. Jag drog upp Hjördis ur sängen och gick ut på rundan.

Sen satt jag och läste om industri som kulturarv i fyra timmar. Ganska segt. Men jag har panik för vi har seminarium på måndag och i helgen hinner jag inte läsa. Så jag måste läsa ALLT innan helgen. Puuuh. Har nyss suttit i någon timme och letat artiklar om riksdagens beslut om folkmordet i Turkiet. Vi ska diskutera imorgon vem det är som skriver historia och bestämmer över vårt minne. Politiker? Historier? Forskare? Medier? Spännande kommer det bli. Jag gillar verkligen den här kursen!

Flisan var grymt pigg idag men det var kul att få rida efter helgens uppehåll. Första turen utan broddar. Vilken otrolig lättnad! När jag kom hem var B redan hemma så då lagade vi tacopaj tillsammans. Mums!

I Kalmar hade allt gått bra och de har redan frågat om han har något sommarjobb. Vilket han ju har. Jag tyckte det lät väldigt bra att de frågade men B sa att det bli problematiskt med ett sommarjobb i Kalmar. Dessutom har han ju redan ett i Skåne. Men det kan vara bra att knyta lite kontakter till framtiden. Ericsson finns ju även i Lund:)


Nu ska jag gå ut med den lille lurvige (som är ganska naken för tillfället) sen blir det dusch och kvällen avslutas med sängen och favvo programmet: BOSTON TEAPARTY

Kommentarer
Postat av: Frida



jag tror seminariet väl är på tisdag.. hoppas jag annars har jag fel schema :)

2010-03-22 @ 21:18:37
Postat av: Johanna

Åh hoppas det! Jag har inte kollat, var bara jag som trodde det var på måndag:P

2010-03-22 @ 21:37:45
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0