Tänk om man vore i sthlm 8:e maj

Åh jag vill så jädrans gärna se Lady Gaga den 8:e maj. Någon som kan fixa det till mig? ;)

I videon med Beyonce som jag la upp här i bloggen kan man se lite Michael Jackson moves. När hon släpps ut ur fängelset kan man se det. Har läst att hon som ung älskade Michael Jackson och QUEEN. Därav namnet Lady Gaga (hon tog Gaga från låten radio gaga).

På hennes hemsida kan man läsa följande:

Gaga adds with a wink in her eye, “And, now, I’m just trying to change the world one sequin at a time.”


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhh gumman jag har också tänkt på det att åka dit! Hade varit så skoj!!! Men biljetterna är väl redan slut :(

2010-03-16 @ 20:17:18
URL: http://jeejoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag hade så gärna velat. Nej det finns biljetter kvar men det är usla platser:(

2010-03-17 @ 08:20:44
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0