Tidigt vårtecken?

God morgon!

Idag tog jag faktiskt sovmorgon till tjugo över åtta. Jag var rejält trött. Idag ska jag ge alla hästarna i Skir lunch. Tänkte cykla dit lite efter tio. Men först ska jag gå till Ica för vi har ingen frukost alls hemma! Och margarinet är också slut (kanske för att jag bakade muffins med polly igår:P). Sen ska jag bort en runda till apoteket också.

När jag har kommit hem från stallet ska jag duscha och rasta hunden. Lite senare i eftermiddag tror jag att jag ska gå till bibblan och börja läsa lite i Kulturarvs litteraturen. B har labb hela eftermiddagen så jag har ändå inget bättre för mig.

Nej nu ska jag kleta på något i ansiktet innan jag beger mig.

Förresten, jag såg en luftballong igår när jag cyklade hem från stallet. Är inte det lite tidigt? Det var en härlig syn i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0