Våååååååår!

I förmiddags åkte jag och B till stan. Jag skulle köpa present till pappa och det var inte lätt! B storhandlade snygga skjortor och lite andra tröjor. Riktig vårshopping! För min del blev det inget, B hatar när jag ska handla kläder :( Tänk när jag flyttat hem och man kan åka till väla eller familia med mamma. Så roligt! Minns inte sist jag shoppade något på väla faktiskt... Men lite handlade jag idag, linsvätska och en bok. Köpte Hypnotisören av "Lars Kepler". Jag har en massa böcker som jag inte hunnit läsa ännu men i helgen berättade Sune och Birgitta att den var så bra så att det var svårt att lägga den ifrån sig. Så jag kunde inte låta bli att köpa den. Det dumma är att jag tiotusen gånger hellre läser i den än i Det industriella kulturarvet i Norrköping. Inte bra. Den sistnämnda är verkligen inget kul kan jag säga.

För övrigt så har jag ridit på ridbanan idag. Det gick super jämfört med hur det har gått alla andra gånger! Hon fick några ryck men i det stora hela gick det över förväntan. Det bästa var att rida utan jacka och ländtäcke. Ändå blev vi båda svettiga. Härligt!

Imorgon åker vi till Skåne igen:P Först ska jag på programträff och sen till stallet. B ska gå upp tidigt för att åka till Kalmar så det blir nog en ganska lång dag.

Om en halvtimme ska vi och tvätta, kanske man ska gå och sola medan första maskinen är igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0