Vaken

B är i Kalmar idag igen. Jag gick upp när hans klocka ringde vid sex. Gick ut med Hjördis och åt frukost. Vid sju började jag läsa men jag höll på att somna hela tiden. B undrade vad jag gjorde uppe. Jag gick och la mig en stund till. Men nu har jag varit vaken ett bra tag. Tänkte försöka läsa ut den tråkiga industri-boken idag och kanske ge mig på några artiklar också. Senare så blir det stallet. Ingen ridning idag som sagt :( Tråkigt! Men det får väl bli lite pyssel istället. B är ganska förkyld, jag tror han kommer vara rätt sjuk imorgon. Men nu ska han inte till Kalmar mer denna veckan så han kan försöka vila och bli frisk istället.

Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska hem i påsk. Jag har insläpp på lördag och vill inte gärna behöva skaffa hästvakt för tredje helgen i rad, B vill å andra sidan stanna hemma ett bra tag om vi åker hem. Så ja, jag vet inte hur vi ska göra. Vi får se helt enkelt.

Tillbaka till boken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0