arbetsmarknadsdag

Igår på kvällen så gick jag och B en lång runda i skogen med Hjördis. Det var mysigt. Nu när det börjar bli vår så går man gärna ut i skogen, tyvärr blev det ganska kallt på kvällen men det var väldigt skönt att röra på sig:)

Idag är det arbetsmarknadsdag för humanister. Jag ska snart gå till skolan för att anmäla mig. Ska även möta Frida och Eva. Humaniora (eller instutionen för språk och litteratur som det heter nu) bjuder på lunch så det blir en heldag i skolan. Men jag hoppas att man kan få lite inspiration och lite idéer.

När skolan är slut ska jag cykla till stallet. Hoppas det inte regnar för mycket idag.

Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0