BAKIS

Igår blev det utgång till Sivans. Där var inget folk men jag hade riktigt trevligt ändå:) Idag har det varit mindre trevligt. Jag tror aldrig att jag har varit så bakis som jag har varit idag. Fy fasiken... Vaknade vid tolv och kunde precis ta mig upp ur sängen. Det snurrade i min skalle. B fixade kebabtallrik sen kollade vi krockethäfv på tufvanängen. Efter det cyklade B med mig till stallet. Jag var 100% säker på att jag skulle spy när jag stod och mockade. Men jag klarade mig. Cykelturen var en pina.

Det bästa av allt är att det är fest idag igen. Jag hade gärna stannat hemma men har ju redan köpt biljett så då får man minsann gå. Oj oj, hur ska detta sluta...

Kommentarer
Postat av: Frida

men igår gick det väl ganska bra iaf :)

2010-05-15 @ 12:07:28
URL: http://isola.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Jo det gick faktiskt över förväntan:)

2010-05-15 @ 12:18:38
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0