besök

Det var så fint väder vid sju när jag var ute med Hjördis. Men nu har det kommit lite moln:( Typiskt...

Gårdagen var ganska tuff. Jag var så jäkla trött, när jag cyklade hem från stallet så var mina ben som spagetti. Men jag överlevde. Och filmen 300 var riktigt bra! Jag fastnade verkligen för den, gillade den skarpt. Häftigt att det är ganska mycket som är sant också.

Just nu sitter vi och väntar på Sabina (Bs syrra) som ska komma hit och hälsa på för första gången. Kul:) Vid lunch ska vi kanske grilla eller så går vi och käkar någonstans.

Ikväll är det stallmöte, Gitta och Henrik ska bjuda och grillad korv med bröd. Mums. Egentligen så behöver jag inte gå på mötet eftersom jag inte kommer att vara där i höst men det kan vara kul att träffa alla ändå.

Nej nu ska jag nog måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0