den röda tråden?

imorse stack jag till bibblan. Jag har skrivit ganska mycket på mitt arbete nu men jag är absolut inte nöjd. Det känns inte bra. Det spretar åt alla håll och jag har rejäla svårigheter med att knyta ihop det. Det känns mest som svammel. Imorgon måste jag verkligen försöka organisera det lite. Usch, hur ska det gå...

Efter bibblan så åkte jag och babe till stan. Vi skulle spana in lite presenter som vi ska ge bort inom en snar framtid. Eftersom det är lite pengabrist så åkte vi och tittade idag och jämförde lite. Men nu är det bestämt så nästa vecka får vi handla sakerna. Efter några om och med bestämde vi oss för att äta på Mc Donalds. Jag tog vatten eftersom jag trodde det skulle bli billigare men det kostar ju lika mycket som läsk. Vansinnigt!!

I skrivandets stund håller jag på att tvätta Flisans fleece-täcke. Det kan ju vara skönt att ha rena och fina där hemma. Och sen vill jag inte slösa på mammas maskin när jag kan tvätta gratis.

Om en halvtimme börjar Eurovision. Undrar om Hjördis kan hålla sig till efter. Det hade ju varit kul att se om Anna går vidare.

8 dagar kvar till flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0