det går framåt

Idag mår Benissa bättre. Hon har inte full känsel i bakbenen men ändå mer känsel än vad hon hade igår. I huvudet har de plockat ut en lös benbit och sköljt rent bihålorna. Så fort hon har fått tillbaka sin känsel så ska hon röntgas igen. Svullnaden på ryggen hade även lagt sig. Hon äter och dricker och verkar må förhållandevis bra. Skönt!

Mamma och Pappa var hemma halv två inatt med Flisan. Jag kunde inte somna förrän vid halv tre. Jag tror jag sover lite bättre inatt när jag vet att det går framåt med Benissa. Flisan kände sig hemma och betedde sig som vanligt. Idag har hon varit ute i hagen med Migge och Aladdin.

Flisan och Migge

Igår fick mamma sin morsdag present i förskott, en liten blomma i en kruka. Men hon fick en present till idag: en cykel. Det är egentligen pappa som har fixat med det för han visste om att hon har velat  ha en cykel sedan länge och det verkade som hon blev riktigt glad!

världens finaste mamma på sin nya cykel!

Jag och B har packat, packat, packat, packat och packat idag. Allt från förrådet är uppe nu och i skrivandets stund håller B på att packa ned köket så nu ska jag gå och hjälpa honom.
Grattis på morsdag fina mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0