flyttkaos

det är alltid svårt att komma upp ur sängen i tid efter helgen. Men nu är jag vaken och redo att traska till bibblan. B sitter på tåget mot Kalmar just nu.

Fasiken som här ser ut. Lådor överallt! Riktig kaos. Alla stekjärn och grytor är i lådor. Blir ingen middag denna veckan får leva på mackor :P B har fullt upp med sitt exjobb i veckan och jag har examination så därför har vi varit tvungna att packa allt i helgen.

Nu ska jag som sagt gå till bibblan och se om jag kan göra en sista insats på min lilla uppgift. Det känns inte alls bra men det får bli som det blir. För tillfället önskar jag mig bara ett G i betyg. Får se hur det går.

Usch så trött jag är på mitt hår nu. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter att klippa av det som jag gör nu. Men om 8 dagar så åker det av. Så skönt!

morgontrött Johanna

5 dagar kvar till flytt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0