Fylleslang

Har lyssnat på morgonpasset hela morgonen där Fuglesang (som under sin studietid på KTH kallades för "Fylleslang") har varit gäst. Väldigt spännande att lyssna på. Han avslöjade bland annat att man får kissa i något som liknar en dammsugarslang med en tratt på. Eftersom de inte har med sig så mycket vatten i rymden så renas deras kiss så använder de det när de dricker och äter. Yummie. Han berättade även att han tjänar ett sexsiffrigt belopp i månaden (eller de frågade om det var runt ett sexsiffrigt belopp så det kan ju hända att han tjänar mer än då), att han har skrivit en barnbok som kommer ut i september (den tror jag att min kusin kommer vara intresserad av) och att det är en myt att man kan se den kinesiska muren från rymden.

Idag ska jag lunchfodra i stallet. Så om en timme ska jag cykla dit tänkte jag. Det är tråkigt väder idag :( Förhoppninsvis så har min kursbok kommit när jag kommer hem så då kan jag ägna min eftermiddag åt att läsa i den. B är i Kalmar idag igen. Hans tåg var 50 minuter försenat igår! Han var hemma först halv åtta. Det var signalfel så tåget kunde bara köra i 40 km/h. Kul... Jag tänkte att jag skulle försöka laga lite mat så att vi kan äta när han kommer hem. Vi får väl se hur det går med det.

Förresten, tog några bilder på Flisans grannar för någon dag sedan. Såhär ser de ut:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0