Hejdå Skir

Det blev inget bloggande igår. Jag var helt slutkörd. Satt på bibblan hela förmiddagen och efter det var vi på City Gross och handlade. Sen åkte jag till stallet och red fina Flisan på ridbanan. Oj så fin hon var! När jag kom hem tvättade jag lite och somnade sedan som en stock.

Nu har jag varit i stallet. Red Flisan för sista gången i Skir, blev en runda på banvallen som blivit min favorit under tiden i Skir. Sedan mockade jag ur boxen och tvättade alla spannar + putsade sadel och träns. Nu står allting packat i stallet.

Mamma och Pappa är och lämnar Benissa på 1-års bete i Markaryd. Det tar nog ett tag innan dem är här. När dem har anlänt ska vi äta lite gott innan Flisan ska lastas och åka tillbaka till Skåne. Det kommer kännas konstigt att inte åka till stallet varje dag men å andra sidan behöver jag den tiden för att kunna packa inför flytten.


packningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0