igår

Jag och B håller ju på med att packa ner en massa saker. Igår skulle spargrisen packas ner så vi bestämde oss för att tömma den. Egentligen skulle vi haft pengarna till semestern förra sommaren men vi struntade i det då. I alla fall så tog vi mynten och körde till Ica på Sandmarkand där det finns en myntväxlare. Där var tusen spänn!!! Vi blev jätteglada eftersom vi för tillfället inte har så mycket pengar. Vi bestämde oss för att fira med att äta ost. När vi kom hem skyndade vi oss ut i den sista kvällssolen och hade en jättemysig picknick. Sedan avslutade vi kvällen med att titta på en hyrfilm och äta lite godis. Mysigt!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt det ser ut gumman :) Snart kommer ni hem igen :) Jaaaaa! Jag funderar på att fixa en grillfest så snart ni är hemma.. NI måste ju vara med :) Tänkte nog ha det den 19 juni. Så boka inte förmycket den dagen :D

2010-05-23 @ 14:56:54
URL: http://jeejoo.blogg.se/
Postat av: Frida

mysigt. och vilket smart picknickbord, ett sånt ska jag med skaffa mig nån gång :P

2010-05-23 @ 16:44:55
URL: http://isola.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Jenny: Åååh grillfest, låter underbart! Nu är det bara två veckor kvar till vi flyttar. Längtar!



Frida: vi fick faktiskt picknick korgen/bordet av Bs mamma och hennes man för de använde aldrig det. Vi blev väldigt glada för det:) Praktiskt faktiskt.

2010-05-23 @ 20:11:10
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0