Lördag

Jag var ganska trött imorse vid 5.30 när jag gick upp. Bs tåg var försenat med 1,5 timme igår så vi åt mat ganska sent. Men jag cyklade i alla fall till stallet. Det är så mysigt att cykla så tidigt när det inte är en kotte ute. De hästarna som är släppta på bete ligger och sover och märker knappt när man trampar förbi.

Väl framme i stallet fick hästarna mat och sedan komma ut. Medan Flisan åt hö så mockade jag och fixade. Sen blev det en mysig ridtur i skogen. Både jag och Flisan hade träningsvärk sedan rundan på ridbanan igår så vi tog det lugnt med skritt och trav. Det var härligt.

Vid tio var jag hemma igen och då åt B frukost, jag passade på att äta lite till. Hade trots allt varit uppe i 4,5 timme då. Efter det gick jag och la mig för att vila en stund. Annars hade jag somnat vid nio ikväll och det är ju inte så kul när det är lördag. När jag vaknade blev det lite vattenmelon och sedan packa ner massa saker i flyttlådor.

Nu ska jag ut med Hjördis i skogen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0