slöis

Oj vilken seg dag det har varit idag. Jag gick upp vid åtta och tog mig ut med hunden. Sedan blev det frukost och efter det läste jag till lunch i Mel Gibsons bible som jag äntligen har fått. Det tar ganska lång tid att läsa på engelska och jag har inte fått någon "uppenbarelse" (oj vad jag är fyndig) ännu. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om. HJÄLP!

Efter lunch cyklade jag ut till stallet. Där var även Lisa så vi tog sällskap och red ner till universitetet och hem igen. Sedan cyklade vi hem i ösregn. Härligt :)

När jag kom hem hade B fixat med mat. Vi åt fläskkotlett, sallad, bearnaise, friterade pommer och drack vin. Till efterrätt blev det vanlijglass med friterad banan. Jag blev lite chockad eftersom B i normala fall inte är så förtjust i efterrätt medan jag å andra sidan ÄLSKAR allt som är sött.

Förövrigt så är jag lite avis på mamma som varit på tupperwareparty fast med hästprylar och ridkläder istället. Jag ville också! Det var Anna (som jag tränat för och jobbat hos för ganska många år sedan) som höll i kalaset och jag har inte träffat henne på eeeeevigheter så det hade varit kul. Men vem vet, det kanske dyker upp fler tillfällen.

Nej nu ska jag slänga mig i sängen, det har jag längtat efter hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Frida



mm samma här, vissa delar i boken är bra men andra är riktigt flummiga så de hoppar jag..

tror jag beslutat mig för att skriva något om genusperspektivet (det är så roligt att få vara lite feministisk)..

2010-05-13 @ 15:18:05
URL: http://isola.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0