study

Igår gjorde jag inte så mycket. Tittade på Passion of the Christ i hopp om att jag skulle få lite idéer. Men nej, det hjälpte inte... Sedan red jag en lång runda ner hit till universitetet med Flisan. Och ändå var hon ofattbart pigg när vi kom hem. Vad har hänt?! På kvällen hade jag och B lite mys, vi gjorde rabarberpaj och hemmagjord pizza. Mums!

Jag trodde inte det var sant när klockan ringde vid sex idag. Men jo, det var det. Ut med hunden och lite frukost. B har precis åkt, han ska till Kalmar idag. Själv så ska jag befinna mig på bibblan vid åtta. Sedan ska jag hem på lunchen för att äta och sen är det föreläsning mellan 13-16. Vi ska titta på 300 då. Jag hoppas verkligen att jag får en knuff i rätt riktning idag så jag vet vad jag ska skriva om. Börjar få panik...

Efter skolan ska jag gå ut med Hjördis och sedan cykla till stallet. Jag lär väl vara hemma någon gång efter sju och vara heldöd då.

Fullproppad dag med andra ord:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0