sweet home

Idag har jag suttit på bibblan mellan 8-12. Skrev runt fyra sidor. Men jag vet inte hur pass bra det blev.

Har nyss pratat med mamma. Åh vilken hemlängtan jag har (som vanligt)! Det känns lite märkligt att detta är första sommaren i mitt liv som jag kommer att bo hemifrån. Som jag har längtat. Det ska bli så härligt att kunna umgås med familjen på ett mer avslappnat sätt. Jag och B har trots allt bott i mitt lilla rum med alla våra saker i resväskor de senaste somrarna. Vi är såklart otroligt tacksamma över att vi har kunnat bo hos mamma och pappa. Hur skulle det annars gått? Men det ska bli skönt att få egna rutiner (och slippa leva i en resväska).

Nu ska jag gå till Ica. Tandkräm och hundmat måste inhandlas. Sedan till apoteket för att köpa lite avmaskningsmedel till Flislifloppan.

12 dagar kvar till vi flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0