Valborgsmässoafton

Kvällen igår tillbringades på Båtsmannen där vi åt och drack gott tillsammans med Danne och Karina. Tyvärr hade jag fruktansvärt ont i magen vilket var lite jobbigt. Karina trodde att jag hade halsbränna. Jag vet inte vad det var men ont gjorde det. Jag hade ont redan när jag var i stallet på eftermiddagen också. Märkligt... Efter restaurangen snackade vi skit här hemma hos oss. Vid ett gick Danne och Karina hem och jag och B gick och la oss. Det var inte så kul när klockan ringde vid 6 imorse. Usch. Men jag tog mig upp, hade fortfarande ont i magen :( Åkte till stallet och släppte ut alla hästarna sedan mockade jag. Vid nio var jag klar och skulle hämta Flisan för att rida men då hade hon gått längst ner i hagen. Med tanke på min onda mage och att jag var extremt trött så tog jag ganska snabbt beslutet att inte rida. Just nu känns det lite trist (fast B säger att han tror att hon bara är glad åt att slippa jobba så jag hoppas att han har rätt). Men imorgon förmiddag blir det andra bullar!



Nu på eftermiddagen så har jag och B varit på Willys och handlat. Åt taco när vi kom hem, vi var riktigt hungriga och det var väldigt gott. Nu är vi mest slöa men jag tror jag ska städa lite nu faktiskt.

Jag är glad idag för att det är bestämt att fina mamma och fina pappa kommer hit imorgon. Åh så kul! Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0