väntar...

på B som sitter på tåget på väg hem från Kalmar. Jag skulle hämtat honom 16.57 men tåget är tydligen jäääääkligt försenat. Suck. Vi ska ha fredagsmys idag. Ska äta bakpotatis, räkor och sånt. Räkorna köpte vi billigt för ett bra tag sedan och eftersom vi snart ska flytta så måste frysen tömmas.

Det är stekhett ute. Yummie. Synd att det inte är sol.

synd att jag inte kan använda mina 59 kronors brillor


För tillfället är det inte så kul att vara student. Jag har inga pengar alls. Buhuuu. Mamma och pappa var generösa och gav mig ett bidrag till Malmöresan. Snällt:) Annars hade jag fått låna av B. Det är han som betalar all mat nu. Jag skäms.... Men på tisdag kommer csn och då ska 1,5 hyra betalas. Studentpresenter ska köpas och massa annat. Jag har handlat ganska mycket kläder denna månaden (fast det gjorde jag alla månaderna förra terminen också så jag tror inte att det är det som är problemet) men jag tror det är 25års presenten till min kära sambo som gjort att jag nu är pank. Och sen var jag ju korkad och köpte brillorna ovan denna månaden för att jag trodde att jag hade mer pengar än vad jag hade. Ibland undrar jag vad jag tänker med...

nej nu ska jag packa ner lite saker i en flyttlåda medan jag väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0